Calatoriile mele prin imagini

Calatoriile mele prin imagini

sâmbătă, 16 iulie 2011

Sase zile in Retezat (partea I-a)

          Sase zile in Muntii Retezat, reprezentand cea mai frumoasa tura la munte. Cea mai frumoasa din cele destul de multe la care am participat. A avut toate ingredientele necesare pentru asta. Cel mai frumos munte din Romania, 4 zile consecutive de vreme superba (destul de rar la sfarsitul lunii iunie) si nu in ultimul rand cei cu care am impartit tot ce a fost bun (de fapt totul, ca nu am avut parte de lucruri rele).


          Si dupa cum incepuse, nu prevedeam nimic bun. Pentru ca am pierdut trenul la care facusem rezervare si a trebuit sa fac traseul din prima zi singur.

Prima zi pe traseul Nucsoara - Carnic - Cabana Gentiana - Taul Pietrele - Lacul Bucura.





          Cabana Gentiana


          Trecere peste paraul Pietrele



          Mult rhododendron inflorit



          Bordul Tomii (un semiadapost natural in caz de vreme rea)


          Taul Pietrele


          Si in sfarsit, pe inserat, lacul Bucura vazut din curmatura cu acelasi nume



          Se inopteaza in caldarea Bucurei. Noapte buna!

Un comentariu:

mugurel spunea...

Abia astept sa merg din nou (fara sa pierd trenul bineinteles). Retezatul e muntele in care pot merge de 1000 de ori fara sa ma plictisesc.